25 de gener, 2009

A la tercera va la vençuda

Resulta que vam acabar tement una desgràcia i ara la situació no només s’ha calmat sinó que la infermera ja no és estúpida sinó grega (potser continua sent estúpida, però); sabem que la tendresa de la infermera era en forma de sedants, així qualsevol!; el que suposàvem ingenu s’ha transformat en mare igualment ingènua (potser la mare ha matat l’ingenu o és ell qui explica la història de la mare?); o és l’ingenu qui ara explica els pensaments de la mare...? de la mare de la raTeta? Buf!

La ingenuïtat m'envalentia. Matar aquella infermera estúpida que infonia tendresa a tot malalt terminal que la sentia parlar?

La ingenuïtat m'envalentia. Volia conèixer aquella infermera estúpida que infonia tendresa a tot malalt terminal que la sentia parlar. (fra miquel)

La ingenuïtat m'envalentia. Volia coneixer aquella infermera estúpida que infonia desig a tot malalt terminal que la sentia parlar. (la raTeta Mikey)

La ingenuïtat m'indignava. Volia coneixer aquella infermera estúpida que infonia desig de sedants a tot malalt terminal que la sentia parlar. (xurri)

La ingenuïtat m'indignava. Volia conèixer aquella infermera estúpida que infonia desig de sedants a tot malalt terminal que la sentia parlar. Prou d'esperes! (pere)

La ingènua mare m'indignava: Volia conèixer aquella infermera estúpida que infonia desig de sedants a tot malalt terminal que la sentia parlar. Prou d'esperes! (Jordi Casanovas)

La ingènua mare volia ___ conèixer aquella infermera meva que infonia desig de sedants a tot malalt terminal que la sentia parlar. Prou d'esperes! (el paseante)

La ingènua mare volia donar les gràcies a aquella infermera meva que repartia sedants a tot malalt terminal que la sentia parlar.Prou d'esperes! (Montse)

La ingènua mare volia donar les gràcies a aquella infermera meva que repartia sedants a dojo a tot malalt terminal que la sentia propera. Prou d’esperes! (pere)

La meva ingènua mare volia donar les gràcies a aquella infermera grega que repartia sedants a dojo a tot malalt terminal que la sentia propera. Prou d’esperes! (la raTeta Miquey)

La meva ingènua mare volia donar diners a aquella infermera grega que repartia sedants a dojo a tot malalt terminal que la sentia propera. Prou de propines! (txacoté)

Quantes incògnites per resoldre! Perdrà la seva ingenuïtat la infermera? Rebrà dineres la infermera? Descobriran a l’hospital l’ús exagerat de sedants? Aquests malalts terminals, que no s’acaben de morir?

Des d’aquí felicitem Martí en el dia del seu aniversari: Per molts anys Martí! I també pel premi que ha guanyat. Doblement felicitats! ... I també li demanem que a veure si es prodiga més en el bloc: Estirada d’orelles!

7 comentaris:

martí ha dit...

Moltes gràcies per compartir-ho!

... estirada d'orelles recibida ;-)

martí ha dit...

La meva ingènua mare volia donar diners a aquella infermera grega que repartia sedants a dojo a tot malalt terminal que la sentia cantar. Prou de tortures!

pere ha dit...

La meva ingènua mare volia donar diners a aquella infermera grega que repartia CDs de Theodorakis a tot malalt terminal que la sentia cantar. Prou de tortures!

xurri ha dit...

La meva ingènua dentista volia donar diners a aquella infermera grega que venia CDs de Theodorakis a tot malalt terminal que la sentia cantar. Prou de tortures!

Montse ha dit...

La meva ingènua dentista volia conèixer aquella infermera grega que venia CDs de Theodorakis a tot malalt que la sentia cantar. Prou de tortures!
__________

Ei, gent, un incís: a mi ara ja em sona a allò de "J'ai perdu la plume dans le jardin de ma tante"!!!

la raTeta Miquey ha dit...

La meva ingènua dentista volia conèixer aquella infermera grega que venia CDs de Theodorakis a tot malalt que la sentia udolar. Prou de tortures!

(ho sento, no sé com posar negreta a la nova paraula!)

txacoté ha dit...

La meva ingènua dentista volia despatxar aquella infermera grega que venia CDs de Theodorakis a tot malalt que udolava. Prou de tortures!